Main Menu

بهترین مرکز درمان سرطان در تهران|مرکز رادیوتراپی و انکولوژی روشنا
منتشر شده در مجموعه سلامتی
  توسط مرکز روشنا

استفاده از جدیدترین تکنیک های نوین رادیوتراپی وپرتو درمانی در بهترین مرکز درمان سرطان تهران

با توجه به اینکه شیوع تومورهای بدخیم سرطانی در کشور رو به افزایش می باشد نیاز به پرتودرمانی به عنوان یک روش کارآمد و بسیار موثر در درمان 60 تا 70 درصد این بیماران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است تا نیاز به مراکز تخصصی در این زمینه بیش از پیش احساس گردد.
کلینیک رادیوتراپی انکولوژی روشنا به عنوان یکی از بهترین مراکز درمان سرطان در کشور که شامل بخشهای پرتودرمانی، شیمی درمانی و در آینده تصویربرداری، آزمایشگاهی، اورولوژی و گوارش در صدد است تا کلیه نیازهای تخصصی را جهت تسهیل در امر درمان سرطان در محیطی آرام و دلنشین و با کادری مجرب و آموزش دیده فراهم آورد .
 بخش پرتو درمانی روشنا به عنوان مجهزترین مرکز درمان سرطان با فراهم آوردن آخرین امکانات مورد نیاز جهت انجام انواع روشهای پرتو درمانی پیشرفته مانند3D CRT ، TSET،IMRT ، IGRT و نیز قابلیت انجام تکنیک VMAT مرکزی منحصر به فرد در کشور بوده که آخرین روشهای درمانی روز دنیا را در دسترس بیماران کشورمان قرار می دهد تا این بیماران بتوانند به بهترین نحو ممکن و با بیشترین دقت در داخل کشور عزیزمان ایران درمان شده و نیازی به ارجاع به خارج از کشور نداشته باشند.

درمان انوع سرطان در یکی از پیشرفته ترین مراکز خصوصی درمان سرطان 

درمان سرطان رکتوم،سرطان استخوان،سرطان چشم،سرطان حنجره،سرطان دهان،سرطان تیروئید،سرطان روده،سرطان تخمدان،سرطان بیضه،سرطان مثانه،سرطان پروستات،سرطان رحم،سرطان دهانه رحم،سرطان پانکراس،سرطان معده،سرطان کیسه صفرا،سرطان کلیه،سرطان کلبد،سرطان پستان،سرطان ریه،سرطان خون،سرطان پوست

جهت برقراری ارتباط با کلینیک تخصصی تشخیص و درمان سرطان می توانید به آدرس :

mapiconفلکه دوم صادقیه ،ابتدای خیابان ستارخان ،خیابان شهدای صادقیه جنوبی ،کوچه پرویز پلاک 15 مرکز رادیوتراپی و انکولوژِی روشنا 
 مراجعه فرمایید.

78d2df0b1f433915774d8434d7b02cfd blue telephone icon by vexels      021-44204754   021-44204726

 

 

 

بهترین مرکز درمان سرطان3

-----------------------------------------------------------------------------------

بهترین مرکز درمان سرطان2

-----------------------------------------------------------------------------------

یکی از بهترین درمان سرطان

-----------------------------------------------------------------------------------

بهترین مرکز درمان سرطان5

-----------------------------------------------------------------------------------

 بهترین مرکز درمان سرطان7

 

جدیدترین روش های مورد استفاده درمان سرطان در مرکز درمانی سرطان روشنا

پرتودرمانی تطبیقی سه بعد  3D CRT:


یک روش درمانی پایه در بحث پرتودرمانی بوده که کلیه مراحل طراحی درمان و بارگذاری آن با کمک تصاویر سه بعدی و سیستم های طراحی درمان کارآمد در این زمینه انجام می گیرد.

پرتودرمانی تمام بدن با بیم الکترونی TSET:


مرکز درمان سرطان روشنا به عنوان بهترین مرکز درمان سرطان درایران جزو معدود مراکزی در کشور بوده که به سمت استفاده از این تکنیک با استفاده از دسته پرتوهای الکترونی جهت درمان تومورهای پوستی که ناحیه وسیعی از پوست بیماران را در بر می گیرد، حرکت نموده و در این زمینه از تجارب افراد مجرب و نیز کشورهای اروپایی استفاده نموده است .


 پرتو درمانی با شدت بهینه شده  IMRT:

    IMRT چیست؟

هدف از پرتودرمانی رساندن حداکثر دوز به بافت تومورال و کمترین آسیب به بافتهای سالم اطراف آن می باشد. پرتودرمانی بیش از یک قرن است که به عنوان یکی از روشهای موثر جهت درمان سلولهای سرطانی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در طول سالیان طولانی روشهای پرتودرمانی روز به روز در حال توسعه بوده و امروزه روشهای نوین درمانی که دارای بهره درمانی بسیار بالاتر و بهتر می باشند، جایگزین روشهای قدیمی تر مانند روشهای  پرتودرمانی دوبعدی سنتی و 3بعدی تطبیقی شده اند. IMRT یا پرتودرمانی باشدت بهینه شده یکی از روشهای نوین درمانی بوده که امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا به عنوان یک روش روتین و بسیار رضایت بخش مورد استفاده قرار می گیرد اما در داخل کشور ما به دلیل فقدان امکانات تا قبل از این آنچنان که باید و شاید مورد استفاده قرار نمی گرفته است. در IMRT پزشک و فیزیسیت درمان به خوبی می توانند بر اساس اطلاعات آناتومیک بیمار یک درمان مناسب برای بیمار طراحی نمایند  به گونه ای که تومور بیمار به خوبی درمان شده و درکنار آن بافتهای سالم بیمار کمترین آسیب را ببینند.


 بدین ترتیب بیمار در طول دوره ی درمان خود و حتی بعد از آن کمترین عارضه را خواهد داشت. انجام یک درمان IMRT با دقت بالا و با بهره وری حداکثر نیازمند امکانات، تجهیزات و کادر درمانی منحصر به فردی می باشد که همگی آنها به عنوان یک مجموعه باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوان یک درمان IMRT در حد استانداردهای بین المللی برای بیماران امکان پذیر نمایند.
بخش پرتودرمانی مرکز سرطان روشنا با توجه به امکانات فوق پیشرفته از جمله شتابدهنده درمان، تجهیزات دوزیمتری، فانتوم های تایید صحت درمان، سیستم های طراحی درمان مجازی قدرتمند و نیز کادر درمانی مجرب و کارآزموده به عنوان مرکزی پیشرو و منحصر به فرد در امر اجرای روشهای درمانی نوین امکان انجام پرتودرمانی به روش IMRT  را فراهم آورده است. متاسفانه به  علت هزینه های بالا و منحصر به فرد جهت فراهم نمودن شرایط لازم برای انجام روشهای نوین درمانی، تا قبل از این، شرایط برای انجام پرتودرمانی به روش IMRT در داخل کشور فراهم نبود. اما به همت متخصصین و سرمایه گزاران داخلی و نیز نیروهای باتجربه و آموزش دیده امکان انجام روشهای درمانی پیشرفته در داخل کشور و در بخش پرتودرمانی مرکز سرطان روشنا به خوبی فراهم گردیده است تا تمام بیماران سرطانی کشور عزیزمان ایران بتوانند از این تکنیک درمانی امروزه جای خود را به روشهای نوین درمانی که دارای بهره درمانی بسیار بالاتر وبهتر می باشند منحصر به فرد بهره برده و بهترین روش درمانی ممکن را دریافت نمایند.
این حق ملت شریف ایران است که از بهترین امکانات و روشهای نوین درمانی استفاده نمایند. خداوند را شاکریم که این توانایی را برای خدمت به بیماران عزیز کشورمان به ما عطا نموده است.

کمان درمانی باحجم بهینه شده  VMAT:


این روش درمانی جزو روشهای کاملا نوین در دنیا در بحث پرتودرمانی بوده که خوشبختانه سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مرکز پرتودرمانی روشنا  قابلیت انجام این تکنیک را دارا می باشند .در این زمینه نیز مرکز پرتودرمانی روشنا با آخرین روشهای پرتودرمانی که امروزه در دنیا اجرا میگردد، هم گام می باشد .


پرتودرمانی مبتنی بر تصویر IGRT:


مرکز پرتودرمانی روشنا با توجه به دارا بودن سیستم تصویر برداری aSi_500 این توانایی را دارد که درمان مبتنی بر تصویربرداری همزمان را با بالاترین دقت ممکن فراهم آورد، به گونه ای که می توان با این روش دقت درمان را به بالاترین حد ممکن که لازمه یک درمان بهینه و با کیفیت می باشد، برسانیم .
-    علاوه بر امکانات سخت افزاری که جهت انجام روشهای درمانی نوین ضروری است .کادردرمانی این مرکز با شرکت در دوره های آموزشی پیشرفته در کشورهای صاحب سبک در این زمینه مانند سوئیس، آلمان و هندوستان تجارب و آموزشهای کافی را در این زمینه کسب کرده اند تا بتوانند خدمتی متفاوت و با حداکثر دقت را در اختیار بیماران سرطانی کشورمان ارائه نمایند .


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/roshanac/public_html/templates/bt_medical/html/com_k2/default/item.php on line 283
مشاهده 89371 مرتبه آخرین ویرایش در جمعه, 28 دی 1397 21:34

موارد مرتبط

نظر دادن


Notice: Undefined offset: 68689 in /home/roshanac/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 106

عوارض احتمالی ناشی از درمان سرطان و روش های کنترل آن: